11.11.07

Momentos dunha exposición. I.
















A exposición de carteis (que atopo nunha escapada de fin de semana) chámase Planeta sano e foi convocada, baixo o leitmotiv da ecoloxía e a alimentación sa, pola Fundación Caja Madrid entre alumnos de Belas Artes. O cartel que ilustra este post evócame o subtítulo dun famoso libro: The Making of Typographic Man. Ata que punto somos, en efecto, homes (vale: e mulleres) xa non tipográficos, senón aínda logográficos, fica perfectamente claro na evidente fortuna desta proposta. Transmite de xeito obviamente perverso a relación entre o consumo desenfrenado e a (im)posibilidade dun desenvolvemento sostible, e xa que logo, da conservación do planeta. Pero, do meu punto de vista, o éxito desa transmisión reside no convite implícito a que o espectador aille e identifique a imaxe logotípica de cada unha das marcas comerciais que compoñen o texto. A pregunta parece de concurso gilipollas:
-É vostede un home (ou muller) tipográfico? A ver se as adiviña!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

¡Fáltame o N!

juan l. blanco valdés dijo...

Unha pista:

un xigante da tecnoloxía audiovisual (alta fidelidade, tv, dvd...).

Anónimo dijo...

Yo la E y la O no sé seguro, pero los demás los tengo...
:-D

juan l. blanco valdés dijo...

Inde:

La E: jeans.
L O: telefonía móvil.

En breve, la verdad será revelada, pecadores.
;)