28.10.08

Unha "trigedia" de antano

Dos avós e das avoas reciben os netos, xa directamente, xa a través dos seus pais, moitas anécdotas e sucedidos. Supoño que o truculento do asunto e o escatolóxico do tema impediron que meu pai me fixera sabedor de que, aló polo abrente do século pasado e, sendo o avó de quen subscribe Secretario do Xulgado Municipal de Santa María dos Baños de Cuntis, unha interfecta presentouse voluntaria a entregarse á Xustiza tras terlle seccionado salva sexa a parte cunha coitela de barbeiro (ou unha tesoura, segundo outra versión) a un endeviduo, por razóns que aínde o romance popular discute coa recta instrución do caso. O máis pintoresco, dramático, traxicómico e efectista do asunto é que a boa da muller presentouse perante o digno funcionario co pirolo ―con perdón― do cristián envolto nun papel. Tanto o relato do asunto canto o romance nos consabidos octosílabos ripiosos e castrapeiros son para non perder.
Imaxe
: de Kiko da Silva, tomada de La Voz de Galicia.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

...Por morral
por cochino y sinvergüenza
quedas como Putifar
para en vitam aeternam.

Magnífica historia, válgame el cielo.

juan l. blanco valdés dijo...

Pois non me diga que

Virgen de Moraña
te imploro por Dios clemencia
y haz que al punto me retoñe
lo que me ha podado esta

non é unha estrofa de antoloxía (do disparate).
Saúdos.

Anónimo dijo...

Tamén, tamén.

Ana Bande dijo...

pobres mulleres, tempos crueis poboados por bestas sen rapar...en fin...

Anónimo dijo...

Bueno, a este apuráronlle o afeitado, non dirá.