19.11.07

Modernidade

O libro, publicado por unha coñecida editorial do país, chámase Hai cu. Pintadas de báter. Para a súa presentación vaise poñer en escena un espectáculo multimerda que terá lugar nun local chamado Malas pécoras.
De certo que o signo inequívoco dos xenios é que todos os necios se conxuran contra el.
Estou facéndome maior.

6 comentarios:

  1. Anónimo8:53 a. m.

    Hai que tomalo con sentido de humor. Pense no que dirían nos anos 20 ao ver aos escritores de vangarda facendo as súas boutades. O tempo poñerá todo no seu lugar.
    Un bico agarimoso.

    ResponderEliminar
  2. Anónimo10:47 a. m.

    Pues no tiene mala pinta del todo el amigo haicu. Yo iría si estuviera más cerca, no más por curiosidad.
    ¡No hay que dejar envejecer el espíritu! ;-)

    ResponderEliminar
  3. Anónimo2:15 a. m.

    Ai, pois será a vellez ou un certo prexuízo estético, pero eu non lle vexo o interese, a verdade. Confeso que son estes casos os que me fan sospeitar que quen se fai chamar artista, ás veces,non é máis ca alguén que che toma o pelo (con perdón).

    ResponderEliminar
  4. De todo o dito, que acepto e agradezo, fico coa opinión anónima de que o tempo pon a cada quen no seu lugar. Quen lembra hoxe a Harris Glenn Milstead, máis coñecido como Divine, paradigma do mal gusto aplicado á comunicación? Creo que ese recurso á escatoloxía das nosas funcións fisiolóxicas, como alicerce dunha pretendida sacudida das conciencias,
    a) non ten nada que ver co humor (a min o humor sóbrame, sáeme polos poros da pel, e persoalmente non atopo nada gracioso neste rollo da caca, dos báteres e de tirar da cadea). Lémbrame a eses nenos, sempre os máis estúpidos e reprimidos, que atopan un inexplicable atractivo nos chistes de pitocacaculopis.
    b) é, como recurso, bastante pobre, como a historia da arte demostra. E iso porque ata as transgresións teñen límite. Alfred Jarry paseábase polo París de comezos de século cunha langosta atada á correa dun can. Breton escribía cousas delitrantes. De Chirico facía arte cos seus sonos e pesadelos e Dalí facía derreterse un reloxo. Iso é o que a historia ten conservado, non as chorradas escatlóxicas de nomes hoxe perfectamente descoñecidos.
    Ora, cada quen disfruta á súa maneira, e ata é posible que o botellón sexa unha nova forma de cultura e o espectáculo multimerda de referencia un avance na arte do século XXI. Hai que vivir aberto a toda sorte de fanatismos. Saúdos e grazas polos puntos de vista.

    ResponderEliminar
  5. Quen lembra hoxe a xenios como Marcel Duchamp? É o seu un nome perfectamente descoñecido? Porque pensamos nos nenos, que aínda teñen a mente libre de prexuízos, como estúpidos, e nos adultos como paradigma da intelixencia? (cantas veces será máis ben ao revés...). Por que cremos que a poesía só pode cheirar a rosas? A unha parte da sociedade gustaralle a arte cómoda, nada molesta, deliciosamente burguesa, e con cheiro a ambipur. Outros preferimos outra cousa.

    ResponderEliminar
  6. Non, non, eu non falo de cheiros. Cada un cheira ao que lle peta e claro que a vida non sempre cheira a ambipur, ben o sei. Ora, teño a sospeita, insisto: a sospeita, de que a arte moderna -burguesa, proletaria, mileurista ou inmigrante- nútrese de moita impostura, tras a que non hai nada. Se vostede cuspe, mexa e fai de corpo sobre un lenzo, iso é unha merda. Se o asina Andy Warhol vale millóns.
    Non serei eu quen aventure a Pintadas de báter un futuro ou outro.
    Obrigado pola visita e comentario.

    ResponderEliminar